Συχνές Ερωτήσεις

1. Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;

Απολύτως, καθώς για να εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας, μεταφέρεστε στο περιβάλλον της Τράπεζας το οποίο είναι κρυπτογραφημένο, διασφαλίζοντας έτσι τη συναλλαγή σας.


2. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Αν το προιόν ή τα προιόντα που έχετε παραγγείλει υπάρχουν σε στοκ, θα παραδοθούν σε 2-3 εργάσιμες για την Αθήνα και σε 3-4 εργάσιμες για την υπόλοιπη Ελλάδα. Αν επιθυμείτε ταχύτερη παράδοση, μπορείτε να επιλέξετε αποστολή με την εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε ή με κάποια της επιλογής σας, με την ανάλογη επιβάρυνση.


3. Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω;

Σας δίνουμε την δυνατότητα να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

  • Με κάρτα Visa ή Mastercard
  • Με Αντικαταβολή κατά την παράδοση στο χώρο σας
  • Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
  • Μετρητά με την παραλαβή από το κατάστημα

4. Μπορώ να χρησιμοποιήσω δικό μου Courier;

Φυσικά και μπορείτε, κατόπιν συνεννοήσεως.


5. Αν δε βρίσκω το προιόν που με ενδιαφέρει στο site σας, ποιες είναι οι επιλογές μου;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail είτε τηλεφωνικώς και θα σας ενημερώσουμε για τη δυνατότητα αγοράς του συγκεκριμένου προιόντος.

6. Τι εγγύηση έχουν τα προιόντα σας;

Όλα τα καινούργια προϊόντα καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας της αντιπροσωπείας ή του επίσημου εισαγωγέα, η οποία έχει διάρκεια ανάλογα με το προϊόν και τον κατασκευαστή.


7. Πως μπορώ να ξέρω τι θα χρειαστώ για την εγκατάσταση;

Είτε μέσω των προιόντων που σας προτείνουμε βάσει του καλαθιού αγοράς σας, είτε επικοινωνώντας μαζί μας μέσω e-mail, αναφέροντας το προιόν, τη μάρκα του αυτοκινήτου σας ή ότι άλλο θεωρείτε σχετικό.


8. Πότε να περιμένω απάντηση στο ερώτημά μου;

Στόχος μας είναι να απαντάμε στα ερωτήματά σας, εντός 24 ωρών, εκτός αν συντρέχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος.